Metodická podpora učitele, nové organizační formy práce

Metodická podpora učitele, nové organizační formy práce směřující k postupnému přechodu k vzdělávacím strategiím, které naplňují individuální rozvoj potřeb žáka. Podpora systému Učící se škola. Analýza překážek a příležitostí z hlediska vybavenosti učitelů pro realizaci kurikulární reformy.

Operační program Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Druh evaluace on-going
Tematické zaměření evaluace jiné
Rok ukončení 2010
Programové období 2007–2013
Cílem bylo shrnutí zahraniční a domácí zkušenosti, identifikace známých překážek a příležitostí z hlediska vybavenosti učitelů pro realizaci kurikulární reformy, reálnou připravenost vybraných škol přijímat intenzivní podporu v této oblasti a nutné kontextové podmínky pro dosažení změn ve výuce, které povedou k naplňování cílů reformy v oblasti orientace vyučování na žáka, jeho potřeby a rozvíjení jeho potencialit směrem k dosahování osobního maxima. Dalším cílem bylo připravit soubor podpůrných materiálů (překlady / přehledy zahraničních materiálů) pro budoucí školitele učitelů. V první fázi bude zúžen okruh vhodných metod práce s učiteli. Ve druhé fázi budou pro vybrané metody poskytování podpory učiteli rozpracovány konkrétní postupy.

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena